Salut > Garantie en klanttevredenheid

Garantie en klanttevredenheid

Salut garandeert een 100% klanttevredenheid op al haar diensten. Wij vinden het namelijk belangrijk dat u als klant tevreden bent.

Milieu

Al onze kaarten worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Hierdoor voldoen we aan de hoge milieu vereisten. Salut heeft het milieu hoog in het vaandel en zorgt ervoor dat er zo min mogelijk verlies optreedt tijdens haar dienstverlening.

Garantie op onze producten

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. 

Het product dat wij leveren voldoet aan de redelijke en billijke verwachtingen die u als klant ervan mag hebben. Is dit niet het geval, bent u ontevreden? Neemt u dan alstublieft contact met ons op. Wilt u een product aan ons retourneren? Stuur het dan gratis naar:

Kaarten Carrousel – o.v.v. Salut en uw ordernummer | Antwoordnummer 5058 | 3707 HW Zeist

Na ontvangst nemen we contact op om tot een goede oplossing te komen samen.

Niet tevreden?

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:

  •         via e-mail: info@salut.nl
  •         per telefoon (085) - 743 07 65 op werkdagen tussen 09.00 en 21.00 uur
  •         schriftelijk: Salut BV, Woudenbergseweg 21, 3707 HW, Zeist

Wij doen er alles aan om uw probleem binnen 72 uur naar 100% tevredenheid op te lossen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Eigen verantwoordelijkheid

Een aantal zaken zijn echter uw eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat u zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die u zelf op de kaarten hebt aangebracht. Voor deze onderdelen is Salut niet verantwoordelijk.

Verzending en klachten over verzending

Meer informatie over verzending en klachten over verzending vind je op onze pagina over verzending

Veilig betalen

Op onze pagina over betaalmogelijkheden vind je alle informatie over de verschillende vormen van betalen. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt Salut gebruik van de diensten van Adyen - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. U betaalt bij ons niet extra voor de betaling die u doet. U rekent dus uitsluitend uw eigen bestelling af.

Tips, advies en vragen

Heeft u tips voor Salut, advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen, dan horen wij die graag. We staan open voor suggesties en aanbevelingen. Bel ons op (085) - 743 07 65 of stuur een mail naar info@salut.nl

Prijscalculator ×

Kies een categorie

Soort kaart

Formaat

Papiersoort

Enveloppen

Aantal kaarten

Aantal enveloppen

Totaalprijs: